A Jeep a 2023-as detroiti észak-amerikai Nemzetközi Autószalonon bemutatta a megújult Gladiator modelljét.
A legszembetűnőbb változás a Jeep elülső részen található, ugyanis ez a modell is megkapta a mára már ikonidussá vált 7 nyílású hűtőrácsot és az új, nagyobb teljesítményű fényszórókat. A Jeep PR-osai szerint az új hűtőrács – vizuálisan és szó szerint – vékonyabbak, a fekete textúrájú függőleges nyílások módosított kialakítása pedig a jobb hűtésért hivatott.
A Jeep Gladiator régi, mára már elavultnak számító rádióantennáját is lecserélte egy áramvonalas, szélvédőbe integrált, nyomkövetésre alkalmas rejtett antennára, amely minden bizonnyal hosszabb élettartamot is jelent.
Szintén újdonság, hogy hét új standard és opcionális kérhető felnivel érhető el, amelyek mérete 32 és 33 hüvelyk között mozog.
Az új Gladiator a korábbi 8,4 hüvelykes központi kijelzőt egy teljesen új, 12,3 hüvelykes érintőképernyőre cseréli – ez a legnagyobb kijelző, amelyet valaha is Jeep Gladiátorba szereltek. A rendszer ötödik generációs Uconnect 5 szoftvert futtat, és képes vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto futtatására is egyaránt.
A Uconnect 5 szoftveren keresztül elérhető egy Jeep Adventure Guides is, amely részletes útmutatókat és térképeket biztosít a 62 „Jeep Badge of Honor” pályához.
Az új Gladiatorba rendelhető akár hét USB-A és USB-C port is, valamint elöl és hátul 12 voltos aljzat.
Biztonsági fronton a 2024-es Gladiator már alapfelszereltségként tartalmazza az oldalsó függönylégzsákokat.
Az új Gladiator fejlettebb technikai megoldásokkal és kényelmesebb belsővel érkezik. Érdekesség, hogy az álló elektromos üléseket külön tesztelték arra az esetre, ha nagy mennyiségű víz árasztaná el az utasteret. Jó hír, hogy az elektorom ülések bírják strapát. Reméljük nem csak teszt körülmények között.
A 2024-es Gladiatort továbbra is egy 280Le/347 Nm teljesítményű, 3,6 literes Pentastar V6 hajtja, és várhatóan 2024 második felében érkezik meg Európába.